19 December 2010

note's from fb

jujurkah aku seadanya...............25 November 

cool n down..make me feel fresh..hahahha....06 December

Maha Suci Allah,
Sakit ini milik MU
Sihat juga milik MU
Tubuhku ini milik MU
Hidup ku ini kerana MU
...Mati ku kembali kepada MU

Wahai Allah Cintaku,
Hidupkan aku,
Matikan aku
dalam
Iman dan Islam yang sempurna
Aku serah diri kepada MU....
09 December

keinginan, impian, cita2, kemahuan, kehendak menjadi SATU..pencarian sesuatu dalam rintangan..pasti ada dugaan dan cabarannya..09 December

bile time knduri kawan2, aku rase teruja nak gi, tapi agak2nye time aku nnt mesti takde yg nak dtg...sebab sumenye punya alasan......huhuhuhu....aku kekecewaan...10 December

sok cuti....nak gi makan angin, poket kosong...hwhahwa.....10 December

need someone beside me for 4ever...ade ke ek??13 December

Aku serah diri kepada MU....14 December

Bila Allah cepat makbulkan doamu, maka Dia menyayangimu.
Bila Dia lambat memakbulkan doamu, maka Dia sedang mengujimu.
Bila Dia tak makbulkan doamu, maka dia merancang sesuatu yang lebih baik untukmu.
Bersangka baiklah pada Allah dalam apa jua keadaan.
Kasih sayang Allah mendahului kemurkaan-Nya..
16 December

baik ke aku ni??atau aku hadir hanya untuk memenuhi jemputan...tak ikhlaskah aku dalam berhadapan...apa yang pasti, aku telah menyahut permintaan...tapi, tegakah mereka mengecewakan aku yang tidak bersalah ini??pasti ada sebabnya, tapi apakah ianya???keliru.....20 December

 

No comments: