13 April 2011

kenapa hati ini sukar memaafkan?

kadang pernah terlintas di hati ini...niat jahat atas kesedihan berpanjangan yang terpendam sekian lama.. sakit sangat rase hati bile dikenangkan pasal die..nape la aku ni susah sangat nak bukak ati pada orang lain.. nape??
puas aku tangiskan pada cinta lama...puas aku fikirkan bila kita akan bersama? adakah ianya milik kita berdua atau kau lain jodohnya?.. berikan aku keikhlasan yang setulusnya...

'awak kan kawan saya..nak marah buat apa..salah ke saya msg kawan saya..'
'saya kagum gan awk.awk lincah, lasak..berdikari..lagi satu..berani..

cinta yang disemadikan tak mungkin layu selagi adanya imbas kembali..hati yang remuk kembali kukuh selagi ketenangan dikecapi. jiwa yang pasrah bertukar haluan selgi esok masih ada.. parut yang lama pasti kan sembuh selagi iman terselit di dada..

kata-kata puitis: Jangan tertarik kepada seseorang kerana parasnya sebab keelokan paras dapat menyesatkan. Jangan pula tertarik kepada kekayaannya kerana kekayaan dapat musnah. Tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum kerana hanya senyum yang dapat membuat hari- hari yang gelap menjadi cerah. Semoga aku akan menemukan orang seperti itu..


mood: nukilan aku yang kecewa....

1 comment:

Nor Darus said...

KENAPE???
KENAPE???
KENAPE???
KENAPE DIA TINGGALKAN AKU???
KENAPE???