15 April 2011

today is friday...

yeah-yeah...ari jumaat kan..tggal bape minit aje lagi nak tepat pukul 5...adoyai...penat woo keje 12 hari tanpa henti...tapi sok pun tak leh rehat sangat gak..sebab nyer.....jeng-jeng...ade membe aku ajak gi segari..nak tgok perasmian pelepasan penyu...hahaha..1st time tu..hehe..teruja bangat seh..tapi die lagik teruja sebab nak jumpa aku..wohaaa...jgn jadi gedik cik nor..u kan nak jadi gadis bersopan santun..so, cerminkan diri anda sebagai yang terbaik okey... erm, kat sane nanti ade pertandingan memancing..ade plak ajak aku pancing..mane la den tau pasal pancing2 ni..bukannyer tak gemor tapi tak bekenan aku nak pegang umpan2 tu...heeee..geli...hahahhaa... tapi die kata aku boleh jadi pemberi semangat ..ade plak..tapi kan kalo menang 1st prize dapat RM2K tau...giler ar...tangkap ikan cam tu aje leh menang adiah cam gitu..kalo la dapat...erm, aku dah berangan dah..leh ar divide 2..hehehe..syioknyer... ape pun tunggu esok la..moga rezeki yang Allah S.W.T turunkan berpihak pada kitorang esok yer... Aminnnnn.... nnt aku upload pic gi sane yer..so, nantikan kemenangan gue yaa kawan2... tata...

mood: excited seh..

1 comment:

Nor Darus said...

aku dapat cabutan bertuah no 5 dr 75 hadiah..hebat tak..rezeki kan..Tuhan nak bagi..ade macam2 caranyer...