17 May 2011

kisah balik kampung....

assalamualaikum w.r.b.....
hye sahabat,sehat?
cter ape ek...senanye saya masih dlm percutian gik ni..masih di kampung... KAMPUNG KER?? hehehhe... my lovely island la.. langkawi..ape tujuan saya abiskan cuti semggu di sini??hahha..saje suka2..lari dr kesibukan kerja..ecewahhh..hhehehe..senanya nak berehat..nak tgk umah yang tgh buat ganti dr umah terbakar ari tu...erm, selain tu dok sini leh jmp kawan2 lame...kawan2 sekolah dulu2.. senanyer masa aku nek bot nak dtg pulau pun aku dh terjumpa si Boy( x-clas aku mase form 1 kat sek mahsuri)...rezeki kot mase tu, ade abg tu tolong kitorg belikan tiket..thanks ek abe Klate...tu jer yang aku tau pun...tak sempat tanye nama pun...kalo nak tggu kitorang berator ikut line beli tiket tu compem la aku nek petang..hahhaha..alhamdulillah, Allah S.W.T. permudahkan perjalanan aku...
erm, senanyer dari ari 1st day sampai lagik aku nak gi jmp mmb aku kat taman bawah tu tapi sampai saat ni aku tak gi lagi..nak kata sibuk tu tak la sibuk sgt..dah 5 ari kot sampai sini..huhuhu..mgkin lom rezeki kan..sabar ye fren..hehehhe..petang ni saya gi jmp awak..dah beli pun adiah tok baby awk yang baru lahir tu..hehehe..baby aku bile lak? jangn berangan cik nor..u tu masih miss lagik..nak anak apenyer..hahhahhaa..berangan tak sudah...boleh ke nak ada anak sendri tanpa ada suami...ish...imposible la..erm..ok la..nanti sambung citer...tatatta....




mood: ade ke cina tu bebel pasal tanah mak aku..ish, aku bengang aje kat die....

No comments: