14 July 2011

dah tak sambung...

assalamualaikum w.r.b.
runsingnyer bila dah ade khabar angin ni..hati aku rase cm blank tros..sampai ati depa wat aku cm ni?tak bermakna langsung ke keringat aku yang aku taburkan selama ni pada mereka??

kata Yanti
" hny yg aku mampu ckp, kite berserah pd yg atas... mmg keputusan pd org atas.. tp hati & akal diaorg Allah sahaja yg mampu ubah.. aku percaya, disaat² akhir nanti, ade keajaiban yg Allah tnjkkn... Allah xkn biarkn hamba DIA dengan kesedihan & kedukaan melainkan kite sendiri yg buat... 
 
sebelum keluar ape² notis, kite jgn resign dl... kalo de keje lain yg lbh baik, br out... jgn rugikan diri sendiri... tgg je.. dlm ms yg sm, kite berusaha & berdoa yg terbaik utk kite...."
 
so...sekarang nie, ape yang aku boleh buat?? menanti sesuatu tanpa ada kepastian...huuhu...sedih bangat nie.....

No comments: