20 October 2011

melawat orang sakit....

Assalamualaikum w.r.b....


moga2 u'all sehat sejahtera di samping orang tersayang..macam saya walaupun saya sekarang sendirian mengadap pc ni..hukhuk... sebenarnya banyak cerita yang berlaku bulan nie tapi tak sempat saya nak bercerita...antaranyer....

1. kisah wedding jeket..

2. kisah eksiden on da way blek perak after dat wedg..

3. parent blek dr langkawi..

4. one day after that they all gi kuantan pahang plak...

5. i yang demam trok tapi takde sape jaga ( dah dok sensorang, tu la jadinyer)..hukhuk...

6. opis yang renovate, tak siap2...tah ape2 punye ktrktr...ish2... (komplen klhkn bos lak aku ni kn..hehehe..)...

7. surat sambung kontrak keje tak buat2 lg nie...(tggl 1 bulan aje keje ni)...

8. aku aply internal jawatan staff...utk e27(mcm takde arapan sebab lain kos, len bidang tugas.. tah bile interview nye la ek...)

9. and today melawat pck mail salam yang ngah kritikal kat hsptl taipg (org yg nak jodohkn aku ngan ank buah die-tapi cm tak sampai ajatnyer tu..bukan pasai pa, anak sedare die tu pemalu sangat, aku kan cool aje)..

10. lastly but not least, today is salary  masuk..hikhik....

kne ujan td, bdn ase nak demam blek aje ni...tapi kuatkan semangat....bleh plak, tertggl spek kat opis..aku drive dalam ujan(tawakal aje)...masa blek dr taipg tu, fit bwk sebb dah mlm..memang silau ler..huhuhu.. 

bile nak wat spek baru nie, takde la asik tggl aje..hhehehe..
alasaannn aje tu kan...:P


No comments: