07 April 2015

April kembali

Assalamu'alaikum wrb ❤

April kembali...
dari saat berubah ke minit bertukar ke jam lantas menjadi detik-detik menginjak ke hari yang bergerak ke minggu berlalu bulan dan akhirnya tahun kembali lagi...



Bicara april kali ini....
Tahun 2015...
Saat usia melewati ke angka 30-an... yaaa... nombor 2 akan bertukar kepada tiga... Saat-saat kematian makin menghampiri bila usia semakin menganjak ke depan...
Siapalah kita mengetahui saat pemergian...
Siapalah kita yang dapat mengukur usia akan tamat bila...
Siapa kita....

Aku...
Semakin hari... semakin matang... tetapi aku tetap jua masih kurang pengalaman...
Pengalaman dari segala segi...
Yaaa... Allah swt sentiasa mempermudahkan setiap urusanku....
Biar ada rintangan... kemudahan itu aku perolehi...
Terima kasih Allah swt..
Kau sentiasa di sisiku biar apapun yang terjadi....
Aku bersyukur dengan setiap nikmat-Mu Ya Rabb...

Kalimah mu melewati butir- butir bicaraku....mengucapkan ....

Ashhaduallaillahaillallah...
Waashhaduannamuhammadurrasullullah...
Aku bersaksi tiada tuhan selain Allah... dan nabi Muhammad itu pesuruh Allah....
Ammeeeennn Ya Rabbal Alaminnn...

No comments: