19 February 2012

aku aje yang terkena....

assalamualaikum wrb...

Huh........

mengeluh panjang aku kali ini...aku tahu yang tak patut sangat mengeluh tapi tah ler....

Huuhhhh...... aku mengeluh kembali... kenapa cik nor??? sedih ke? kecewa kah anda?

takder la...

"runsing.."

camnie  arini kan ari senin..pemula hari bekerja semula...bese la, masing2 mood in silent or masih ase nak bercuti... sebab sabtu ari tu dah berpenat lelah di RTC, Gopeng ... so, perasaan penat tu masih ade.. aku paham perasaan tu..aku pun sama rase..



tambahan plak malam tadi aku menghabiskan sebahagian malamku dengan melayan novel terkini... tajuk

 sampai pukul brape pagi kan...sebab nak setlekan jugak... perasaan teruja nak tahu endingnya bagaimana...
 (p/s: best gak novel ni)

so, berbalik pada cerita tadi...pagi2 bila orang bad mood ngan kita, ape agaknya korang nak buat???? takkan nak marah... amatlah tidak patut bagi aku..jadi aku cuba ignore that feeling...wat cool aje..
tapi rupenye mende camnie akan makan diri...terase gak kan...makin kecik ati aku asenyer...huhuhuhu... terasa yang aku ni rendah sangat.. maksud aku bukan aku pendek la...rasa rendah diri..

mentang2 la jawatan kat sini aku paling kecik... aku ni ditunding jari sebagai pesalah kalau berlaku apa-apa hal yang remeh... sabarnya aku ni..aku diam ajer.. tak melawan pun...

agaknya dorang dah tak suka aku ada kat sini kot... sedihhhh wooo.... aku ni bukanlah sensitip benor tapi dalam sesetengah hal, hati aku nie tetap macam orang bese gak akan terhakis jugak rasa kebal nya dan muncul perasaan bebal... tapi masalahnya terasa amat sangat...

sampaikan dalam mind aku dah terpikir, patutkah aku meletak jawatan??? orang macam aku ni sape lah nak peduli kannnn... kannnn....

SEDIH...
SEDIH....
DAN SEDIH LAGIK....

aku selalu jadik cam ni.... macam aku ni segala-2nya ajer.. padahal tak penting maner poonn... tapi sebab aku ni macam Happy Go Lucky Girl... so aku diamkan ajer...senyum...dan terus tersenyum selagik aku termampu... berbalas selagi aku punya jawapan..atau mendiamkan diri sahaja... itu lah aku ...serba-serbi serta serba salah...

tapi aku pikir gak kalo aku berenti, aku nak keje maner??

erm, tahler...selalu aku terpikir, kenapa masaku belum tiba lagi???? mungkinkah Tuhan mengujiku dengan cara sebegini.... kerana jika aku telah memiliki, mungkinkah aku akan alpa??? ya.... mungkin begitu... atau mungkin juga tidak.... Dia sahaja yang Mengetahui....


jadi, kesimpulan disini.... ko kena banyak bersabar cik nor... bukan apa, kadang2 ujian ini datang dalam pelbagai cara...mungkin nampak remeh dan mudah, tapi atas diri ko jugak untuk mentafsirnyaa....


sabar yaaaa...kuatkan semangat...

mood:
in da aquarium.....ikan oh ikan....senangnya hati berenang....

No comments: