20 March 2011

Ku Ketakutan.....

''Ya TUHAN aku mencintai-MU dan memerlukan- MU, 
datang dan terangilah hati kami. 
Ya Allah aku mohon pertolonganMu, 
jadikanlah aku ini hambaMu yang soleh, 
Ya Allah aku mohon pertolonganMu, 
jadikanlah aku ini hambaMu yang taat pada Mu, 
taat pada RasulMu s.a.w., 
taat pada kedua orang tuaku, ayahbonda ku tercinta, 
taat kepada semua guru murshidku 
yang telah membimbingku menuju jalan sampai kepada Mu.
Ya Allah aku mohon pertolonganMu, 
jadikanlah aku ini hambaMu yang bijaksana 
hikmah yang dibekali olehMu ilmu yang 
menjadikan teguh pendirianku dalam bertaqwa 
mengabdikan diri pada Mu dengan penuh 
rasa syukur atas segala nikmat-nikmatMu 
wahai Tuhan yang berbelas kasih. " .. 
 
"Wahai tuhan ku, aku tak layak kesyurgamu ...
namun tak pula aku sanggup keNerakamu.....
kami lah hamba yang mengharap belas darimu ......
Ya Allah jadikan lah kami hamba2 mu yang bertaqwa......
ampunkan dosa2 kami, kedua ibubapa  kami, 
dosa semua umat2 islam yang masih hidup mahupun yang 
telah meninggal dunia” 
Amin..


No comments: