19 May 2011

soalan itu lagik...


HUH......
mengeluh aje aku sejak dua menjak ni..bukannyer berat sangat aku rasa masalah ni..tapi dek kerisauan yang melanda pada ati mereka, jadi aku dipersoalkan..bukan aku mengelak..bukan aku juga membantah, tapi belum tiba hari ku lagi.. 

asik2 soalan ni aje yang diberi pada aku..bukan aku memilih..tapi mesti ada orang lain yang memilih...aku tak demand...mungkin orang lain yang demand..aku tak begitu la...mungkin orang lain yang begitu...Tuhan, tunjukkan aku jalan terbaik-Mu....

soalan itu dikembalikan kepada aku..aku bukan menolak..bukan jua terlalu mengharap..aku sekadar bersederhana dalam segalanya.... DIA lebih mengetahuinya... berikan aku petunjuk-Mu yang terbaik Ya Ilahi... Aku mohon pada-Mu.. 

Permudahkan segalanya buatku.. sakit jiwa ini memendam perasaan..apa salah ku..apa kekurangan ku? Belum cukup sifat kah aku…masih tak sempurnakah aku ini?aku masih begini..masih menyalahkan diri sendiri… atas segalanya… 

berikan aku kesempatan menerima kelonggaran itu....

mood: in tragisi...

No comments: