04 May 2011

Tentang SO!!!!

ape itu SO?? 
kalo cakap mesti lah tau kan..
ce teka...ce teka... 
erm...bukan tanak cakap...
tapi tu la..pasal SO la idup aku makin tak tenteram...
bukan aku mintak didekatkan ngan SO nie..
haih...mengeluh aje aku ni...
pasai pa la aku jadi lagu ni...
huhuhuhu...aku kecewa...dipinggirkan...
oleh yang lebih baik...
yang lebih padan..
yang lebih sesuai..
akukah yang bersalah...
akukah sepatutnya dipersalahkan???

saya sebenarnya sunyi, sebab tu saya terima..tapi kalau ada yang lebih baik, saya akan lupakan dia..boleh ke macam tu?? dapat baru, yang lama dilupakan?????

mood: confuse membuat keputusan....

P/S : SO tu utk singkatan for Suami Orang...

2 comments:

Anonymous said...

bagi sy....lebih baek awak cari yang bujang dan jamgan amik hak orang laen sbb suatu hari nanti hak awak plak nanti yang dirampas org.....ce cuba awk pikir dan renung-renungkan

Nor Darus said...

maafkan saya..saya tak pernah terniat pun nak lukai orang lain..tapi nape yang hadir dalam hidup ini pasti akan menyukarkan laluan saya..saya sedang cuba menghindarkan diri...saya memang bertekad utk mengelakkan...mohon Ya ILahi membantu mempermudahkan saya dalam perjalanan ini..